piątek, 22 marca 2013

: (


 Chyba coś mi się wypaliło w wenie. Kompletnie nie wiem o czym napisać kolejny rozdział, ani z czyjej perspektywy ma być. Wczoraj usiadłam i zaczęłam pisać rozdział, a z rozdziału wyszedł imagin, ponieważ to co napisałam kompletnie nie trzymało się ‘kupy’ tej historii, dlatego trochę go poprzerabiałam i wyszedł imagin. Nie wiem czy go tu opublikować, ponieważ to w końcu opowiadanie.
 Z resztą to co teraz piszę również nie ma jakiegokolwiek sensu. I tak nikt tego nie przeczyta… :c
 Nie chcę was zostawiać, ale zastanawiam się nad założeniem nowego bloga, z nowy opowiadaniem, z inną historią. Fakt, pomysł mam. Tak samo jak na ten. Ale może na tamtym też tak będzie, że zatnę się w pewnym momencie i go nie dokończę. Sama nie lubię jak ktoś (albo ja) nie dokańcza tego, co zaczął.
 Oczywiście, kocham czytać komentarze, które do mnie piszecie. Dają mi strasznego kopa do pracy, bo wiem, że to co robię nie idzie na marne.
 Postaram się jeszcze raz napisać rozdział, ale z góry informuję: MOŻE BYĆ DO DUPY.
 Więc, aby taki nie był, proszę Was napiszcie w komentarzu pod spodem przynajmniej to z czyjej perspektywy ma być.
 No i dziękuję wszystkim, którzy nominowali mnie do Liebster Awards albo The Versatile Blogger. :)
 To chyba na tyle tych wypocin, proszę pozostaw tutaj komentarz, jak Ty być widział/a następny rozdział i z czyjej perspektywy.

6 komentarzy:

  1. Może zrób z perspektywy Niall'a? sama nie wiem , albo jeśli masz pomysł na nowe opowiadanie to pisz je szybko ;D bo na pewno będzie ono zajebiste :**
    @miluskaa11

    OdpowiedzUsuń
  2. Też czekam :) Bedzie dobrze, każdy ma złe dni :*
    Chciałabym wkońcu zobaczyć Niall'a i Amy razem !
    CCZekam na nowy zajebisty rozdział
    @Blueone1997

    OdpowiedzUsuń
  3. Może perspektywa Emmy, Perrie albo Dan ? Napisz, napisz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Cię do Liebster Award info http://without-reason69.blogspot.com/2013/03/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. życzę powrotu weny Kochana! <3 i czekam na rozdział . buuuźka :* || @OfficCaroline

    OdpowiedzUsuń
  6. mozesz napisac: przemyslienia Nialla albo Louisa. szoda ze nie masz poyslu.. na pewno bede czytac nowego bloga ;)
    powrotu weny i nowego pomyslu <3

    OdpowiedzUsuń